B0220 canım özelde sezeryan taraftarı oluyorlar gördüğüm kadarı ile soyluyorum. Misal:
Ben özele gidiyordum suyum geldi hastaneye gittim sabah 5.buçuk uk gibi. Aşka doktor vardı tabi. Çatı muayenesi yaptıramadım. Ozman sezeryana alalım dedim ben pek taraftar değildim yada devlete git dedi bana burda snaa iki kişi bakamıyoruz orda daha çok hemşire var dedi. Bu nasıl bir düşünce anlayamadım. Hem ben doktorun gelsin dedim doktorun gelene kadar 2 saat var doğum başlamış dedi. Fakat beni gönderdiği hastanede iki saatlik uzakta idi bize. Okadar uzağa gönderiyorsan doktorumu da bekleyebilirim. O an zaten insan endişeli korkuyor, bir de tavır set olunca daha da tedirgin oluyor insan. Devlete gittim bende orda iki hastene değiştirdim ikisinde de çok güzel sakinleştirerek sohbet ederek yaptılar muyenemi hem elle hem bir alet ile.
Hatta dedim ben burda doğum yapacağım hiç acıtmadılar dedim. Okadar alttan muayene ettiler o özeldeki 2 dakikalık gibi acı çekmedim.
O can havli ile tamam desem edeceklerdi. Devlette çok sancı çektim bu kez ben sezeryan istedim kabul etmediler herşey normal. Doğum normal olacak dedi doktor. Benim de çatı dardı oyüzden zorlandım ama bebeğim küçüktü erken doğum yaptım.
İnşallah en doğru zamanda hayırlısı ile kucagına alırsın bebeşini ❤️