Bbusraaa Merhaba e bebekte inanılmaz güzel indirimler var.Nevresim takımları 32 tl ye düşmüş alıp kullanan var mı ? Nasıl güzel mi ? Bilgisi olan yazarsa çok sevinirim.
MomisAlp Ben bugun aldim tekstil urunlerinde %40 indirim varmis. 89.90dan 50 tlye falan geldi herhalde.32 ye gormedim Ama benim aldigim cok guzel kumasi vs. Yarin birtane daha alacagim :)
Bbusraaa MomisAlp evet bende yakından dediğinizi gördüm ama emin olamadım birde güzel model kalmamıştı.Bi bakayım internetten dedim 32 tl ye var çok şaşırdım acaba o nasıl