Boncugummmm Histerskopiden 1 ay geçtıkden sonra idrar yolu enfeksyonum vardı baya yükseldi ve idrada kan gözuktü. bu rahimde yapışıklık yapar mı?. Çok tedirginim.Tekrar rahim filmi cekincektim bir baska doktor idrar yoluu enfeksyon varken cektirme dedi.
Boncugummmm Birde kızlar bu yapışıklık rahim filminde belli olurrmu😣 benm 2 bebegmden sonra zaten adetlerim az oluyordu