Zeynebbilgin Kızlar merhaba bıgün 11+3 idik doktorumuz erkeğe benziyor dedi ve resmen çıkıntıyı gördüm . Kordon olma ihtimali var mıdır sizce böyle olup değişen var mı 😇13. Gafta da tekrar gideceğim
1PrensAnnesi Zeynebbilgin daha çok erken evet benzer evet doğrı olabilir ama detaylı ultrason öncesi çevreye demeyin:)
Ortmenanne16 Zeynebbilgin 12de kızdı 16. Pipiyi gördük bizde deneyimli bir doktor çıkıntıyı tak diye görüyor 😊 hayırlısı olsun
aysegulbey01 Zeynebbilgin bizde 12+4 olduk bugün ikili teste gittim doktor cinsiyeti erkek dedi değişir mi bilmiyorum 😇
Zeynebbilgin Ortmenanne16 hiç bu zamana kadar yanıldığını duymadım çevrem hep bu doktora gider ama 11 de cok erken geldi nedense içime hep kız doğuyordu diye sanki kordon gibi diyorum ama her doktor gibi bişey almayın 16 da net olur ama erkek dedi 😄 yaa size de çok şaşırdım kızdan erkeği duymuştum ama çok nadir🙈
Zeynebbilgin yesim-1 nasıl yükleyeceğim bilmiyorum tarif eder misiniz 🥰 doktor çıkıntısı var dedi kordon olabilir mi Hocam dedim baya çıkıntı o kordon değildir dedi ama ben hep kız hissettim o yüzden diyorum acaba kordon mı değişir mi ☺️☺️
Zeynebbilgin yesim-1 https://imgyukle.com/i/YYFSSp https://imgyukle.com/i/YYFy96 https://imgyukle.com/i/YYFrzx
emineveminigi Zeynebbilgin bende 12. Haftamda öğrendim şuan 18. Haftadayiz bi degisiklik olmadı, doktorum 9. Haftada gördüğüm bile oluyor demişti 🤗
Zeynebbilgin 1PrensAnnesi bizim prenses gerçekten şaka yapmış 🙈 kızmış bugün 13. Haftam doktor %100 dedi 💜
Esya21 Benim kızımda erkek dedi çıkıntısı var emin konuştu. Şimdi hamileyim 12 haftada kız dedi bacak arası boş dedi 16 haftada erkek dedi o haftalarda çok yanılma olur
LinaNaz https://imgyukle.com/i/YY04Z0 https://imgyukle.com/i/YY09Qv https://imgyukle.com/i/YY0Zxq Bizede tahminl buluönöurmsnz ? Doktor 10 haftallkköen bulundu amöa 12 haftalıkleln koradonllardan sebb göremedi
E_T Zeynebbilgin Cnm bende 12 haftalıkken yüzde yetmiş erkeğe benziyor demişti hatta çıkıntısı var diye gösterdi 16 haftalıkken kız olduğunu öğrendim kordon olma ihtimali var
Deletedmom27 Zeynebbilgin bende 11+3 tüm başka bi doktora görünmüştüm erkek işte çıkıntı dedi resmini verdi🤭ama bi hafta sonra detaylıda kendim gördüm kızım olacağını yani çok erken yanılma payı olabilir 🤷🏻♀️