Janjan 35 haftalık gebeyim aynı durum bendede var magnezyum yazdı doktorum öyle ağrılarım dindi bide yatmadan önce 1 bardak ılık süt için oda çok iyi geliyor diyen oldu ve ben içiyorum bence iyi geliyor benim Allah nasip ederse son 3 haftam rabbim hayırlısıyla evlatlarımızı kucağımıza almayı nasip etsin 🙏☺️