7+5 olduk kese ve bebek göründü yarın kalp atışını dinlemeye gidicem ama vücudumda hiç bir belirti kasılma yada bulantı yok bu normal mi ilk haftalarda kasık sırt ağrım vardı şuan hiçbir şey hissetmiyorum aklıma kötü kötü şeyler geliyor ya kalbi durduysa falan diyorum kendi kendime içim içimi yiyor daha önce dış gebelik geçerdim bunuda kaybederim diye korkuyorum sizde durumlar nasıl benim gibi olan varmı