1PrensAnnesi 31 haftalığım ölücem ya resmen zonkluyo bi ara kaşında yüzeysel dokundum çatlak kremi sürdüm geçti ama ağrısı içten resmen neden olur bilen var mı
Selinbam 1PrensAnnesi benmde şekli değişti içi gözüküyo artık birazda acıyo muhtemelen sxin haftaya geldiğimde öyle olucsk şu an 25 im gerilmekten oluyo hem kremli tut
1PrensAnnesi 12345baby göbek deliğini aşalı baya bi oldu aslında şimdi ağrıması tuhaf geliyo 🤦🏻♀️ Uf bi geçse
1PrensAnnesi Selinbam ay anlamadım ki hiç ilkimde olmamıştı kaşınırdı ara ara acı bi ilk ama aynadan bakıyorum iltihap filan mı var diye yok içi sızlıyo🤷🏻♀️
12345baby 1PrensAnnesi 1PrensAnnesi valla benimde kaşınıyor ağrıyla birlikte normaldir diye düşünüyorum kontrole gidince doktoruma soracm
1PrensAnnesi 12345baby heh işte ağrı beni öldürüyo bildiğin içim ağrıyo başka yerler ağrısa bebekten dicem neden sadece göbek ki
1PrensAnnesi 12345baby doktoru aradım bugün normalde olabilir kordon yaşlanmasıda olabilir dedi ağrı artarsa gidicem