[silindi] ben de hamile kalmadan önce gittim bir sıkıntı vs var mı yok mu diye, bana direk folik asit vermişti. Bildiğim kadarıyla da gebelikten önce 3 ay kullanılması gerekiyor. Ben bir buçuk iki ay korundum, sonra korunmayı kestim hemen hamile kaldım, ilacı kullanmak için korunmuştum