Gardenya kardeşim ikiz bebeklere hamileyken 7 aylık lösemi olduğunu öğrendik. Hemen bebekler alındı ve kordon kanları kardeşime kök hücre olması için saklandı. Yaklaşık iki sene saklattık. İlk yendi 6 ay sonra tekrarladı. Benim kök hücrelerim uymadı. Diğer kardeşimin şükür ki uymuştu. Yendi sandık 6 ay sonra bi daha yakalandı ama bu sefer beyine atmıştı tümor oluşmuştu ve kaybettik. Kocasına parasını yıllık ödemek zor geldiğinden dondurduğumuz kordonları sizin olsun dedi şirkete. Umarım birilerine hayat olmuştur. İkizlerden teki yaşıyo Rabbim muhtaç etmesin ama insanın başına ne gelir bilinmez. İmkanınız varsa kendiniz ve bebeğiniz için saklatın derim. Benim kardeşimin iliği uymuştu. Ama benim uymamıştı. Her yolu düşünmek bazen hayat kurtarır. Rabbim evlatlarmızla sevdiklerimizle sınamasın🤲🏻