Kanamam oldu ve bir parça pıhtı geldi 5+6 haftalık gebeyim düşük olabilirmi gece gece doktor da yok daha akşam gittik kese gayet iyi gelişmişti bi sorun yoktu sabah yine gidecem tabiki ama yatamıyorum endişeliyim sorim dedim bilgisi olan varsa yazsın lütfen!