32+6 yani pazar günü yıkadım oğlumun kıyafetlerini etiketleri kestim yarım saatlik programda roxy ile yıkadım hem uygun fiyatlı hemde zararsız toz sabun sonradan extra durulama yaptım sabun tozu kalmasın diye ama hala kokusu vardı ütüleyince de yumusacık oldu ben cok memnun kaldım