C_E dalan kullanıyorum toz sabununu, önceden normal deterjanla yıkıyordum mantar yapmıştı, bugün biraz akıntım vardı disaridaydim değiştiremedim heralde ondan kaptım biraz, bir de arkadaşın dükkanında klozete oturdum mecburen oradan da kapmış olabilirim