Ben 31.haftadayım bugün kontrolüm vardı çok az kramplarım oluyo dedim magnezyum vermedi sonlara saklayalım dedi hemen kullanma dedi sade soda iç sabahları olan bacak kasılmaları çok.normal zaten dedi bende tamam dedim çünkü zaten ilaç kullanmayı hic sevmiyorum artık.vitamin kan tiroid 😌