Başlıkta bahsettiğim gibi 42 den gün almış 4,500 olmuş doğmaya asla niyeti olmayan bir yakışıklı.Tam bir haftadır çok akıntım başladı kanlı bir şekilde , sancım da vardı ama hissetmiyordum, doktor 4. hamileliğim olduğu için rahim açılıyor normal dedi.Nts ler yeni randevular, Bebeğin ağırlığı vücut ağırlığım üstüne bide doğum sitresi çok yoruldum. Doktor nihayet pazartesi gel suni sancı ile başlayalım dedi. Pazar günü son nts vardı sabah 11 de. Cımartesi akşamı hareket etsem su geliyor du diğer akıntıdan farklı daha çok. Önemsemedim çünkü artık doktor herşeye normal diyordu. Yattım güzel uyudum sabah 6:30 gibi uyandım banyoya gittim akıntım biraz daha çok geldim yattım belimde sancı gaz sancısı dedim önemsemedim. Baktım bidaha ama çok az gerçek gaz gibi. Sonra olabilir doğum dedim akşam toplayamadığım mutfağı sabah kalktım topladım, ama doğum olduğu garanti oldu sancılar gittikçe artıyordu. Ama ben sakin evi düzene sokmam lazım herkes uyuyor. Önce oğluma not yazdım çöpü at küçük oğluma okul için alınacaklar falan. Elbiselerimi değişecektim suyum geldi. Hemen kızımın odasına gittim kızım Ambulans’ı ara dedim eşim duydu neoldu dedi doğum başladı dedim ama çok sakinim asla telaş yok.sadece su geldiği için gidiyorum hastaneye.Ambulans geldi ben kızımla bindim gittim eşim arkadan gelir diye.Evde 13 ve 7 yaşında oğullarım var onları ayarlaması lazım du. Kızım 15 yaşında bu arada. 8 :15 gibi Gittik sancım daha arttı baktılar 1 santim ama çocuk büyük diye epidural istedim , 12 de konturol ederiz 3 santimm olunca veiririz dediler.Hemşire çıktı saat 9 küsür civarları sancım daha da arttı kızım diyor,Anne çağıralım yok kızım erken diyorum. Çağırdı geldi baktı 3 santim, doktora haber edeyim hazırlansın gelsin dedi. 10 dakikaya gelir dedi ama benim sancı 5 dk sonra dayanılmaz oldu hemşire anladı durumu gel epidural olmadan deneyelim zaman az dedi asla epidural istiyorum dedim ok yat konturol edelim doktor geliyor dedi ama hissettim kandırıyor baktı 8 santim daha 3 ün üzerinden 10 dk geçmemiş kader ıkın dedi yatağın demirini kırcağımı hissettim, çocuk burda durma ıkın dedi ,gördüm birdaha dedi ,artık bende hissettim orda, son bir ıkınma lazım başı çıktı bir daha ıkın kader tamamen çıktı. 3 ıkınma.Allahım 41.5 hafta beklediğim görmeden özlediğim meleğimi bana uzattı hemşire kucağıma koydular hemen sustu annem aşkım diyorum Türkçe bilmeyen Alman hemşire gülüyor annem diyorsun dimi diyor. İnanamıyorum evet 4. Çocuk ama o an o duygu her acıya bedel. Göbeği kesilirken saate baktık 11:15 hemşire ye dedim 12 de 3 santim konutorolüne gelecektin bak benim çocuk doğdu. Artık korku,ağrı kendini gülüşmelere bıraktı. Not( Kızım korona dolayısı ile eşimle yer değişmedi benim iznimle kızım kaldı, ama asla doğuma şiddetli sancılara şahit olmadı. Sadece 3 santim olana kadar durdu. En son doğunca çağırdılar yanıma geldi hatta göbeğini ablası kesti.Sakın büyük zor doğar telaşesine kapılmayın kişiye göre değişiyor. Doktor hemşirem şok oldu bukadar çabuk doğduğuna. Sadece 2 dikiş ile. Size tecrübeli biri olarak en büyük tavsiyem doğum anında ıkın dedikleri an asla yapamıyor demeyin ağrıyor demeyin.herşeyi unutun gücünüzün on katı ile ıkının inanın herşey bir anda bitiyor. Hepinize sağlıklı doğumlar nasip etsin Allah’ım. Kalın sağlı sağlıcakla.