Ozlemserrt Bugunki detaylı ultrasonda bebeğin sağ beyininde 11 mm olduğunu söyledi yardımcı olun lütfen
_Nur_ Ozlemserrt bizde de 10 mm çıkmıştı, diger organlarda bir sıkıntı olmadığı için pek önemsemedi daha fazla artarsa dogduktan sonra şant takılır dedi. 2 hafta sonra gittigimizde küçülmüştü. Sizinde küculebilir, düşünüp yıpratmayin kendinizi
Betulkalkan Ozlemserrt ultrasondan ultrasona degişebiliyor benimde sol tarafta 9,5 cıkmıstı sonra başka bir doktora gittim 6,5 cıktı kesinlikle baska doktara da git canım bir sey cıkmaz Allahın izniyle su oldugunu mu söyledi doktor?
Ozlemserrt Betulkalkan yarın başka bi dr a randevu aldik kendi dr um yönlendirdi herşeyi normal sadece beynin sağ tarafındaki boşluğun 11 mm olduğunu neyden kaynaklandığını yam anlayamadığını ve 2 .bir gözün girmesi gerektiğini söyledi
Ozlemserrt Betulkalkan valla iki doktora gittim ozeldeki doktor 13 mm ölçtü devlet hastanesindeki kendi doktor 10 mm ölçtü hangisine güvencem bilmiyorum
Ozlemserrt enfla evet 😊bugün bebisimi gormeye gittim 8mm düşmüş sapasağlam maşallah oğlum 1500 kilo olmuş tombis😂 normalde 27 +6 haftalığız usg de 30 hafta gözüküyor doktorumuz yanlış hesaplamışız dedi diğer ultrason görüntülerine baktı hepsinde 2 hafta önce gidiyor sat tarihini net hatırlamadıgim için 8ya da 9 hafta sonra alırız artık dedi bugün 😊
enfla Ozlemserrt gozunuz aydın darısı basımıza ınsaallah pekı tek taraflı mı cıft taraflımıydı sızınkı aklmdan cıkmıyor sureklı nette bıseyler okuyorum duadn baska yapılacak bısey yok ama elımde degıl 😢
Ozlemserrt enfla gerçekten allah kimseye o duyguyu yasattmasin tırnağına ufacık yara olduğunu duysak bile insan nasıl.uzuluyor ben 1 ya boyunca çektiğim acıyı şu ömrümde çekmemiştim ama allahıma çok şükür kurtulduk allah size de nasip etsin sadece korkmayın strese girmeyin çünkü o kadar çok hissediyorlar ki bizim hissettiklerimizi sabir ve bol dua ile bu günleri de görürsünüz inşallah sizin de bebeginizde büyüme mi görüldü?
enfla Ozlemserrt detaylıya gırdım dun 23+3 de beynın ıkı tarafında da 11.3 ve 11.6 sıvı bırıkmesı var dedı. ılerlese hıdrosefalı oluyor dedı. dun gece zaten hıc uyumadım ınterntten herseye bakıyorm umut arıyorm genelde herkes. tek taraf bızde ıkı taraf sızınde mı tek tarflıydı sıvı bırıkmesı
Ozlemserrt enfla evet tek taraftaydı sağ tarafında 🙏inşallah u günleri atlatirsiniz ilerki haftalarda küçülme oluyor Allahtan ümit kesilmez