Merhaba güzel anneler ve anne adayları 🙋🏻♀️ şu an yurt dışında yaşıyorum Üç hafta önce taşındım. 23 haftalık hamileyim. Şimdiye kadar tüm kontrollerime Türkiye’de gittim çok şükür en son bir ay önce detaylı ultrasona girdim herşey yolundaydı. Sorunum şu ki bu ay hatta belki daha uzun süre burada doktora gidemeyecegim çünkü tasinmama rağmen pek çok prosedür henüz tamamlanmadı ve işler çok yavaş ilerliyor. Pandemi tedbirleri artirilinca uçuşlar kalkar diye taşınma işini erkene aldık ve İşler değişti. Burada Corona yüzünden pek çok kurumun işleri yavaşladı ve bu da bizim plan ve programımızı çok etkiledi. Aramızda benim gibi uzun süre doktor kontrolüne gidememiş annelerimiz var mı? Endiselenmek istemiyorum sonuçta şu an yapabileceğim birşey yok. Eskiden sürekli doktora mı gidiliyordu diye teselli ediyorum kendimi 🤷🏻♀️ iki ay doktora gormesem birşey olmaz diye düşünüyorum. Hatta bu pandemi döneminde bazı hamileler de doktora çok sık gitmemeyi tercih etmişler. Varsa ben her ay gitmedim ama herşey yolunda gitti diyen güzel annelerimiz anlatın da teselli olsun bana.