birinciozden Kızlar benim hemen hemen 15.haftamda kasık ağrım başlamıştı.Şu an 27.haftalığım ve o zamandan beri ağrım hiç geçmedi .Bu normal midir? Yaşayanız oldu mu ? Doktora sorduğumda normal diyordu ama etrafımdaki gebelerden hiç böyle erkenden kasık ağrısı yaşayan olmamış.Yatakta sağa sola dönerken beni zorluyor ya da oturduğum yerden kalkarken.Doğuma kadar böyle mi sürer bu🙄
Kvsr-klm birinciozden 20 haftalıgım benımde öleydı ıdrar yolu enfensıyonum vardı ılac kullandım bugun tahlıl verdım gecmemıs antıbıyotk basladk
birinciozden Peki idrar yolu enfeksiyonu belirtiniz var mıydı .Doktor soruyor akıntın var mı ,idrar yaparken yanma var mı diye ben de hiç öyle problemlerde yok.O yüzden herhangi bir tahlil yaptırmadım bu zamana kadar.🙄