uraseliminannesi Herkese selamlar 38 haftalık hamileyim haftaya dogumum olacak inşallah. Sol göğsüm çok kötü uyuşuyor bir kaç gündür yaşayan var mı sebebini bilen veya doktora danışan. Perşembe muayene var soracağım burdan da fikir edinmek istedim. 🤲💕