ags Papatya2000 bende olmadı fakat daha önce duymadığım bir durum. Bilen biri yazar umarım üstte kalsın diye yazıyorum
Leyla56341 Papatya2000 canım benimde öyle oluyo malesef parmaklarım uyuşuyor ama normal dediler bana pek takmıyorum oyüzden aşırı olsaydı belki doktora söylerdim ama arada sadece uyuşuyor oda doğumdan sonra geçer diyolar🙂