Biannekiz ben de bu postu arıyordum ben de 37+1 im bel ağrısı ve regl ağrısı gibi karında ağrı ya da batma oluyor. Ütü yapmıştım oturarak o çok yordu sanırım o gece hiç geçmedi ağrılar hafifti ama hep vardı. Sıcak su torbası koydum ayağımın altına yine de ağrıdı. Yalancı sancılar diyorum ama ya gerçekse diye korkuyorum.