Rabia83 Hiç bu kadar kısa süre zarfında yeniden burada olacağımı asla düşünmezdim 🙈 şimdi beni bizi neler bekliyor bilmiyorum 🤷♀️ hayırlısı diyelim o zaman 7+2 ile ve 9 ay 23 günlük minik kuzumla 🐥
Selin2 Rabia83 Rızkını veren allah mutlaka sizin için hayırlısını vermiştir cok sevindim tebrikler arkadaş gibi büyürler ne güzel 🥰🙏🏻♥️
ags Rabia83 ne mutlu ☺️ Tebrik ederim sağlıkla gelsin yavrunuz. İki kardeş için de çok büyük nasip yaşlarının yakın olması. ☺️
Selin2 Rabia83 güzel telaşlar bunlar rabbim cennete girmenize vesile olan evlatlar yetistirmek nasip etsin insallah 🥰🙏🏻
Rabia83 misraerol evet canım gerçekten çok zor çalışıyorum bir de henüz patronuma söyleyemedim 🙈 noter de çalışıyorum üstelik ama ailem yanımda bebeğime ablam bakıyordu bi o var yüzümü güldüren şuan
Rabia83 ags gerçekten mi ☺️ İnanın ben hala hamile değilmişim gibi hissediyorum ve hatta bütün haftasonu ağladım
Rabia83 Selin2 amin inşallah bir kaybımız vardı . Sonra kızıma çok zor kavuştuk . Ama çok şükür dedik şimdi bu küçük bir mucize
ags Rabia83 aaa stres yapmayın hiç. Muhtemelen iki evladınıza yetme düşüncesiyle endişelendiniz ama doğunca düzenizi ona göre kurup çok rahat alışırsınız ☺️ Allah hayırlı ömürler versin ikisine de ☺️
Rabia83 ags yaaa çok teşekkür ederim ☺️ çalışıyor olunca biraz tedirgin oldum ama kalp atışını duyduğum çok farklı hissettim 🙈
ags Rabia83 yerinizde kim olsa bu endişeleri taşırdı. Kucağınıza alınca bunları hatırlamazsınız bile eminim. Sağlıkla büyütün evlatlarınızı ☺️ Tekrar tebrik ederim