Ayseege6156 Kizimveben 7+3 dde o haftada duymak biraz zor ama bi ihtimal tabi canım genelde 7 den sonra duyuluyor
Mervensn1 Kizimveben ben 8. Haftada duydum canım 🌸 ama duyarsın inşallah herkeste farklı oluyor duyadabilirsin
Pnrbyr-2555 Ben 7+2 deyken duymuştum. İnşallah duyarsın sende rabbim o duyguyu yaşamayı nasip etsin ☺️
Mavi87 Kizimveben hcg 6000 üstü ise duyuluyor. Geç döllenme değil ise duyarsın muhtemelen. Bende yarın gidicem 💃💃 benimde 6+2 ikimizede inşallaaaah diyorum