Bende roxy ile yıkadım durulama yaptım tekrar bir kalıntı yoktu ama içim rahat etsin diye tekrar duruladım açıkçası ☺ Çok yoğun bir kokusu yok fiyatı da uygun ben perdelerimi yıkarken bile kullanıyordum çevrem de çoğu insan da kullanıyor tavsiye üzerine aldım memnun şimdilik 👍🏻