Ozlllmb 2 gündür lekelenmem oluyor sabah bayagi kıvamlı lekelanmem oldu acaba ne zaman gelir benim minigim 🥰 sizde durumlar nasil kızlar
Nurr89 Ozlllmb benim sabah 6 buçuk gibi nişanım gelmişti o gün bol yürüyüş yaptım ..gece sancım başladı 4 gibi 11 de doğum yaptım
Ozlllmb Nurr89 amin insallah canim 🤲🏻 bende de ara ara ağrılar oluyor ama düzensiz suguat yaptım yürüyüşte beklemedeyim hayırlısı bakalım
Minneee Ozlllmb Squatı kaç kez ard arda yapabiliyorsunuz? Ben beş kez yapınca gün boyu ağrı çekiyorum. Ebe arkadaşım çok ağrıyorsa yapma bebeği strese sokarsın dedi. 🤦🏻♀️
Ozlllmb Minneee 20 30 suguat canım daha öncede plates yaptım çok hamilelikten önce de yabancı değilim pek ama cekebildigin kadar çek günden güne çoğalt hemen çoğaltma
Meryy18 39+3 olduk ama ne gelen var ne giden.nişan vs gelmedi henüz sadece yalancı sancılar ve bel ağrılarım var ne zaman gelir minnoş kızım bilmiyorum 🤷♀️😂
Sumeyyeyucel Meryy18 ben de 39+2 oldum. Bugün çok kasıklarımda hissettim ve şuan hareketlerinden uyuyamıyorum. Bakalım ne zaman gelecek miniklerimiz. Dr 40+1 de suni ile başlatırız dedi ama ben kendi gelsin istiyorum
Meryy18 Sumeyyeyucel aynen canım benim doktorda cuma günü tekrar gel dedi oda muhtemelen suniyi teklif etcek inşallah suniye gerek kalmadan doğar miniklerimiz🤲🏻😘🥰