Bence bunu düşünme şimdiden insallah sağlık sıhhat ile doğsunlar varsın mama ile beslenilsin
ben çok takmıyorum bunları bende ikizlere hamileyim 27. Haftamda
annem de ikiz doğurdu tabi sütü yetmedi mama ile besledi büyüttü sağlıklı şekilde .
tanıdığımız sütü yeriyordu yada yettiğini sanıyordu mama vermiyordu inat edip çocuklar ne uyuyor ne susuyordu . Kilo da almıyordu .
Zamanı gelince durumlarına göre ayarlarsın insallah