Zeynep_44 Kızlar adetim 4 gündür geçti sizin kaç gğn geçti hamilelik belirtileri olan var mı varsa be gibi belirtiler yaşıyosunuz
Bebegiminannesi_ Zeynep_44 9 gündür belirti kasık batması bel ağrısı ara sıra gelen baş dönmesi aşırı yemek yeme çok uyuma🤲🏻❤️😁ha bide gögüs ağrısı
Tuana44 Zeynep_44 benım en son bat 20 ekım ve 30 kasımda kan tahıllı verdım 0.2 cıktı 5 gün sonra erken gebelık testı yaptım çok silik çıktı atarım ıstersen resmını yarında özel hastaneye gıdecem hala adet olmadım bakalım ney olacak
Tuana44 Zeynep_44 [url=https://hizliresim.com/Y3EkVz][img]https://i.hizliresim.com/Y3EkVz.png[/img][/url] bak canım resım bu
Zeynep228 Zeynep_44 benim 2 gün geçti,geçmeden önce sadece göğüslerim şişti ağrıyorları,şuanda 4+6 yım ama hamileliğim şuanda iyi mide bulantısı çekmiyorum.Adetim de geçer geçmez test yaptım pozitif çıktı bence sende hemen yap 😍😍
1merven Tuana44 Benim de son adet tarihim 20 Ekim 3 Aralıkta yumurtlama gordum baya baya gec yumurtladim ya 🤦🏻♀️
3_prenses_annesi Tuana44 ben hayalet bi çizgi gördüm gbi canım ama umutlandır istemem sen kan ver tekrardan geç döllenme falan sa ama gördüm gbi dikkatli bakınca
gamzenurbozdere 1merven benimde adetim 7 kasımdı 24 kasımda sancım oldu yumurtam catladı bence ve daha hasta olmadım iki gün gecikme var iki gundaha olmazsa perşembe gidecegım doktora
1merven gamzenurbozdere Ben 35 gun de bir oluyorum 14 gun gecikti gec yumurtladigim icin sanirim anlamadim 🤷🏻♀️ hadi insAllah hayirli haberler alirsin 🥰
Sunny gamzenurbozdere benim de 7 kasımdı olmadı ama göğüs ağrılarım geçti ve yoğun akıntılarım var sizin devam ediyor mu belirtileriniz
gamzenurbozdere Sunny benim belirtilerim var mı bilmiyorum ki 😂 belim cok agrıyo akıntıda yok ben iki defa gebe kaldım ikisindede goguslerımden bıldım ama şuan öle degıl goguslerim banyo yaparken lifi sürtemezdim huylanırdım bilmiyorum bekliyorum yapacak bişe yok
Suna11 Tuana44 Tabi ki aşırı umutlanmayın sonrasında hayal kırıklığı olmaması açısındam ama testte 2. Çizgiyi görmüş olmanız çok önemli yani neden hamile olamayısınızki. Geç döllenme olabilir bu nedenle çıkmamıştır belki kanda. Ben çok okudum burda adetten günler sonra negatifi görüp sonradan pozitif görenler. Yine kan verin bence testte çıktıysa eğer varsa şimdi kanda kesin çıkar 😊 İnşallah hamilesinizdir 😍♥️
Zeynep_44 @Bebegiminannesi Bebegiminannesi_ bende yaptkm şimdi evde test ama işk dabah idrarımdan yapmadım tek çizgi çıktı ama sol kasığımda batma var arada oluyo adette olmadım 4 gün geçti
Zeynep_44 Bebegiminannesi_ doktora gittin mi canım senden haber bekliyorum bana sosyal medyadan yazarmısın insta hesabım usarzeynepp takip isteği atarsan kabul ederim mesajlarım kapalı çünkü takip etmediklerime