Mujizam Hanımlar 33 haftedeyiz bugün vajinada sanki bıçak saplamis gibi sancı oluyo alta baskı da oluyor bu normalmi
ikizminikler Mujizam benimde aynı haftada aynı şeyler oldu bugün doktora gittim bahsettim ikiz olduğu için baskı gazla ondandır dedi ama alttanda baktı bi açıklık yokmuş bebeklerin baskısındanmış bide magnezyum verdi onu içinde biraz rahatladım.. sende gittiğinde doktora bahset bu konudan hal çaresine bakar
Muberrayurdakul_78 Bende 34 haftalık hamileyim aynısı bende de var vajinam cız diye ağrıyor baskı hissediyorum. Normal midir acaba,yoksa doğum belirtisi mi?
Mujizam Muberrayurdakul_78 Evt benimde bugün başladı cuma konturolum var doktora sorarım inşallah normaldir eşim okşadı bellarimi sonra gitmiş gibi Allah sağlıkla zamanında yavrularımızı kucağımıza almayı nasip etsin inşallah