Kızlar meraba. Cuma günü doktor randevum var ve o gün tam 13 haftalık olucam inşallah. Doktorumun renkli ultrasonu da var cinsiyeti eğer bebekte gösterirse görerbilir mi acaba. Sizler kaçıncı haftada öğrendiniz. Kız veya erkek belli olma süreleri farkediyor mu? Çok merak ediyoruz 1 tane oğlum var onda devlete gitmiştim 19 haftalıkken öğrenmiştim ama devlette çok incelemiyorlar görürse söylüyor o yüzden geç öğrendim. 13. Haftada kız veya erkek belli olan var mı?