Merhabalar. Yarın kontrol var tarih kararlaştıracağız sezeryan için. Eğer bebek öncesinde gelmezse tahminim 14 Aralık olacak tarih. Ancak bu tarihte önemli bir güneş tutulması gerçekleşiyor yay burcunda. O gün doğum yapsam mı yapmasam mı? Var mı astrolojiyle ilgilenen anneler 🙏