Kızlar selam. Hamile pantolonu almak istiyorum bel kısmını hepimiz biliyoruz bide kot tam dar paça olmayanlar var. Botun içine katmak istiyorum. Onun için hafif dar paça almak istiyorum. Ama LC de giydim bi kere kot belinin kimi kısa kimi daha uzun lastik kısmı sanırım uzun olan 7 8 9. Ayda olanlar için. Anlamadığım şey şu ben 38 kiloyum bedenime göre aldığımda dar oluyo 53 kiloyum. Ve 40 beden denedim biraz daha rahat oldu. Ama sanırım onu da ilerleyen aylarda giyemem gibi hem kilo alırsam bide böyle içlikle felan giyersem malum kış soğuk vs. Neye göre alıcam 40 mı alıyım 42 mi alıyım yoksa 2 tane mi alıyım napcam bilemedim. Bilenler bi yardımcı olabilir mi 15. Haftalığız bu arada 🙄