CagOz1 Kızlar merhabaa bugun tam 7 haftalık olduk bugun kontrole gittim ultrasonda doktor baktı bebegin kesesi görünüyor kalp atışı duyulmuyor dedi bu ne demek oluyor?
Ozgurunbetusu 9.haftaya kadar yolu var canım haftaya bidaha gidersin gönlümğ ferah tut dua et bol bol Alllah sana bagışlasın
melmural Bana da bebeğin kalp atışlarını alamıyorum dedi yüreğim ağzıma gelmişti bekle biraz daha canım 🙏🏻
Ozgurunbetusu CagOz1 olabilir canım bir de devlet hastanesinin ıltrasyonu binhafta geriden gösterio sanırım hangi ilde oturuyorsunuz