Canım çok geçmiş olsun Rabbim şifa versin kendini strese sokma bebek de üzülmesin canım. Ben de 27 haftalıkken geçirdim. Bende ateş olmadı ama sırt ağrısı boğaz ağırısı geniz akıntısı falan oldu. Ben bolll boll c vitamini, turşu suyu, yoğurt, pekmez yedim ilaç kullanamadım tabii ama sırtım ağrıdıkça parol içtim çok şükür iyileştim şimdi 36. Haftadayım bebeğimin de gelişimi falan güzel çok şükür 🙏🏻