Valla bende ilkinde depend kullandım çoktq rahat geçti zaten ameliyat sonrası o bölgenizde pansuman bandı oluyo 1 hafta da kalıyor zaten hastaneden çıktığınızda o pansuman bandından kaynaklı olmadı öyle bişi neye göre öyle bişi dediler anlamadım ben şimdi ikinci doğumumu yapıcam yine aldım hatta 2 paket aldım doğuöu yaptığımda ilk 3 4 gün hep onu kullandım hamile kilodundan falan rahat yani