Öğretmen hanımlar merhaba ben öğretmenim 32yi doldurdum doktoruma çalışabilir raporu istediğimi söyledim o da pandemiden dolayı çalışabilir vermiyoruz dedi covit oldun öldün bize sıkıntı vs dedi birşeyler dedi yani tüm türkiyede de böyle uygulama dedi şok oldumm. 32yi doldurup çalışabilir alan var mı?