rabis1510 tekrar bi doktora git bence yaa Allah korusun korkma inşallah bişey olmamıştır amaaa sırf yüz göstermesi için ne alaka çok yanlış bence bir iki tamam ufak dokunuş yapabilir ama bastırma darbe nedir valla şok ilk kez duyuyorum böyle birşeyi 😳🙄 valla ilk gebeliğimde bende detaylı ultrasona girerken doktorum yaklaşık bir saate yakın bakmıştı sağ dön sola dön şeklinde beni yönlendirmişti ve en sonunda bitmeye yakın hocam yüzünü gösteren resim alabildiniz mi renkli çok istiyorum falan dedim doktorum pek göstermedi biraz biraz alabildim ama net değil dedi bende biraz karnıma bir iki dokunsakmı dönmesi için göstermesi için ne yapabilirim dedim oda hayır olurmu öyle şey daha onun kemikleri kıkırdak yapı organları tazecik sırf yüz resmini götmek için bebek rahatsız edilirmi asla yapmam öyle birşey karşıyım rahat bırakalım kendi gösterirse gösterir şeklinde bana çıkışmıştı hatta sonradan ne kadar haklı olduğunu anladım ama genelde doktorlar zaten böyle düşünür benim bildiğim sizin gittiğiniz doktor çok yanlış yapmış bana göre 🤔😤