MelikeKrnz benim tanıdığım iki arkadaşım orda doğum yaptı. Pınar hanım doğum yaptırdı hatta. Çok memnun kalmışlar mahremiyetin korunduğunu çok sakin ve anlayışlı bir şekilde doğum yaptırıldığını söylediler. Ebeler çok anlayışlıymış her an yanında oluyormus ve doğum anında da doktor çok yardımcı oluyormus diye biliyorum