Kızlar Detaylı ultrasonda baya incelediler soğuktu orası 1 saat falan yarı çıplak üşüdüm terledim o günden beri hapşırıyorum boğazım yanıyor sabahları falan ama grip gibi de değil bugün de hafif öksürmeye başladım pekmez falan içtim iyiyim ama terliyorum sürekli doktora da gitmek istemiyorum evde zaten çıkmıyorum hiç eşim de esnek çalışmadan dolayı evde bi yere çıkmıyoruz doktora gidip de ilaç almak istemiyorum acaba böyle iyileşsem bebekte bi sıkıntı olur mu covid de değildir ama insan şüpheleniyor ☺️