Semanur_ozturk ben 2ay önce yaptim odaya alınıyor bizim ailelerimiz yetişemedi eşimle bendik sadece odada çok güzel geçmişti😊 dogunhaneyede doğum anında alınmadı bebegimiz doğduktan sonra kordon kesilmeden ten teması yaptık babası da o an alındı dogumhaneye. Refakatçi de eşimle ablam kaldı yine