Seymamisral benimde ilk gebeliğim bşr aydır sol gögüs altım kırık gibi çok kötü bir ağrı 25 haftadayım doktor sinir sıkılması dsdi normaldir gebelikte dedi kfem verdi ve magnezyum inan kalbim ağrıyor sanıyorum tani oluyo canım rahiö genişliyor vucutta değişiklikler oluyor ağrılar o yüzden sen doktoruna söyle sana,da krem vs bişey verebilir