AyGC ben 19. haftamda falan bunu yaşadım, ama benim 1-1 buçuk saat sürdü gece lavaboya kalkmıştım yattığımda aniden ağrı girdi karnım semsert kaldı ben düsürüyorum sandım, öyle bı sanciydi ki karnımı kesesim geldi. Hastaneye gittik ne olduğunu bulamadılar, serum verdiler, evde parol atmıştım bir de evdeki ağrıya göre ağrım çok çok hafiflemisti, ona rağmen nst de sancı 40 çıkmıştı ama çok rahatladigim halde o kadar çıktı, ne olduğunu hala daha bilmiyorum şükür bir daha olmadi