Allaha çok şükür bebeğimi kucağımı aldım. Hatırlarsınız belki çok korkuyordum. Ama Allaha cok sükür atlattım. Ayrıntılı bir şekilde tüm samimiyetimle anlatıyorum. Sabah hastaneye yatışım yapildi. Uzerimi giydin ve hemsire geldi. Ilk once nstden bakıldı. Sonra damar yolu actı. Daha sonrada lavman yaptı. Bende hemoroid var ama inanin korktugum gibi degildi. Canım yanmadı. Ilaci sıkarken boyle bi sogukluk ve icimin doldugunu hissettim. 3 kez tuvalete ciktim hemen yarım saat icinde. Daha sonra ameliyat icin baska sedyeye alindim. Koridorda bi 5 dk falan bekledim. Sonra ameliyat odasina alindim. Cok soguktu gercekten titremeye başladım. Sonra tansiyonuma baktilar. 20/13 du. Ben ole cok korkuyodum ki normal bence. Spinal olucakti bu sekilde olmaz dediler uyutucaz dediler. Sonra sonda takıldı. Azıcık yanma hissettim. Cok fazla acı falan olmadı. Sonra damar yolundan ilac verdiler bide hava tuttular burnuma uyuyacaksın dediler. Sonrasi yok. Makbule kalk hadi bitti diye sesler duydum. Bebek iyi mi dedigimi hatırlıyorum tek. Bir şey seyler konuştum ama tam bilmiyorum. Odaya geldim uzerim falan degisti bez falan bagladilar. Bebegimi daha gormemistim. Korktum gelmedi bebek diyorum hep. Megerse nefes alamamis müşadede kalmış bana solememisler. Sonra geldi bebeğim o kadar minik ki. Hemsireye dedim ki ben cok korkuyorum kucucuk bu. Sonra yatirdilar yanima emzirdim azicik. Su an yanimda uyuyor. Ilk yurumeye kalktım cok zordu samimi olacagim. 3 kisi kaldrdilar beni. Zor nefes aliyorsunuz boyle nefes aldıkca batma acima oldu. Bi sekilde zar zor yurudum ben. 3 kez kalktim yavas yavas yurudum. Adet sancisi seklinde agrilarim var su anda. Insallah yarin daha iyi olurum. Rabbim herkese kavusmayi nasip etsin 🤲🏻👶🏻