Öncelikle tüm hamişlerimize sağlıcakla tek nefeste bebişlerini kucaklarına almayı diliyorum. Rabbim isteyen herkese bu duyguyu nasip etsin inşallah 🤲
3 Aralık sabah 8 de hastanede olduk yatış tahlil işlemleri yapıldı giyindim odamda doktorumu bekledik saat 10. 15 gibi geldi doktorum hadi inelim alalım prensesimizi dedi indik anestezi doktoru geldi tabi Bn ağlıyorm eşim alınmadı kovid den dolayı yanıma yapacağı işlemi anlattı doğru durursam acımayacağını gerçekten de sinek ısırığı dedikleri bu olsa gerek (acı eşiği kişiden kişiye değişir bilemem hanımlar) o sıcaklık indi bacaklarıma uzattılar kaldır bacaklarını dediler tabi tık yok 😀 Bn ağlamaya devam ebeler diyo hem ağlarım hem giderim misali falan ilgililerdi sohbet etmeye çalışıyorlardı sakinleştirmeye vs. Sonra ebe göbeğini boyuyacaz dokunacaz hissedeceksin ama acımayacak dedi bnde tamm dedim Bir iki baskı hissettim sonra doktorum ne zaman gelecek diye sordum başımdaki ebeye ve saat kaç bu arada derken dur bakayım dedi evettttt saat 10.40 doğum saati dedi ve doktorum bitti kız bu kadar deyip gülümsedi ve o ses annem yeni dünyasına merhaba dedi tarifi yok bu duygunun gözyaşlarım durmak bilmedi silip yanıma koydular öptüm kokladım aldılar sonra giydirdiler çoçuk doktoruna göstermek için Bn gözlerimi kapattım bir ara uyudum galiba sonra baktım asansördeyiz odaya çıkıyoruz asansör kapısında eşim ve annem bekliyor eşime aşkım çok güzel dedim ( zaten ameliyathane ebe bnm telefondan eşime attı ilk resmini sağolsun ) bebeğimin solunum sıkıntısı oldu 2 saat kadar oksijen verdiler emzirmek yasak sonra baktılar geçmiyor yukarı çıkardılar çırılçıplak 2 3 saat kadar da orda kaldı şükür geçti dediler getirdiler emzirdim azda olsa emdi şükür sonra ilk yürüyüş çok korkardım hep Ondan ama oda bana göre hiç korkulacak gibi degil Bn bismillah deyip kendim kalktım tek kolumda hemşire azcık destek verdi karşıya baktım kalktım 2 adım attım biraz başım döndü sabit durunca geçti ondan sonra hep kendim kalktım yürüdüm son olarak karına bastırma olayı azcık canımı yaktı ama 3 defa bastırdılar kan çıksın diye yapmadan tabi ne yapacaklarını söylediler o kadar serilerdiki hemencik yaptı tamm buda bitti dediler
Bizim hikayemiz de böyle hanımlar
➡️Baş ağrısı hiç yaşamadım şükür ama yine de almıştım yanıma 3 4 fincan nescafe içtim bitter çikolata yedim
➡️Kayısı hoşafı yapmıştım 2 konserve içtim
➡️Gazım hemen çıktı şükür
➡️Depend harika bişey tavsiye ederim mutlaka alın 2 3 paket büyük rahatlık
➡️Bn ilk elbise giydim bnce elbise de çok büyük rahatlık normal sade lohusa gecelik elbiselerden Bn elbise tavsiye ederim.
Sabahı alt üst takım giydim zor oldu lavaboya çıkarken falan
Bizden şimdilik bu kadar güzel anneler kendinize iyi bakın