Aysnduru Nurbalam yaptım bende 12 haftamdayım bende merak ediyorum bakalım doğru çıkacak mı göreceğiz 🤷🏻♀️Orda çıkan erkek ama bakalım gerçekte neler olacak 🤣
Miskokulum35 Nurbalam bana kız çıktı kıza benziyor dedi doktor son 2 hafta kaldı kesinleşecek bakalım 🤲 hangisi 😇
Munaa Bende cevremde yaptigim 2 -3 kisi haric herkeste tuttu bakalim.bende de tutacak mi 😀 bakmami isteyen olursa dogum tarihini ve sat yazarsa bakarim
NaneLimon36 Munaa 04.02.1994 23 kasım bu ay denedik daha çok yeni tutacağı da kesin değil ama heyecan merak hepsi bir arada 😄
paradiseeeeee Nurbalam o sen miydin geçen bakan evet cıktı ertesi gün gittim doktora dediğiniz gibi çıktı şok oldum