Asli26 benimde sağ bacağımda aynısını oldu daha 3-4 gün önce geçti. Bana serum verdiler, bant yapistirdilar, kuru iğne yaptılar hiç birisi etkili olmadi, tek başıma ayağa bile kalkamıyordum bende 21+4 teyim. Mr çektiler onda da bişey cikmadi. Geceleri sıcak su torbasj koydum, daha sonra elektrikli battaniye alip kendi tarafıma serdim sanırım onun da faydası oldu. Magnezyum ilacı kullandım iki sefer o da iyileştirmis olabilir. Şu anda hala aciyor ama önceki halime göre kat kat iyiyim. Benim kadar kötü olmazsın umarım, ben tuvalete bile tek gidemiyordum.