EzgiPeony korkma yaa bisi olmaz cnm ben mesela hep korkardım agrim yada başka birşey olunca ama burda hep okuyorum internette hep görüyorum dr bile hep söylüyor kanama ve leke görmedikçe korkmayın diye sende korkma inşallah bisi olmaz cnm inan bugün öyle kötüyüm ki ayağa kalkınca kasiklarim çok kötü agriyo yürüyemiyorum ama uzanınca geciyo dr gidip gdmemekte kararsizim .