Emel0108 designermom gitmiyorum kendisine ama ismini çok duymustum iyi bi doktor diye kalmış hafızamda
Yenianneadayi2208 designermom Hamileliğimin başında gitmiştim.Gayet tatlı bir kadın ama hastane direk sezaryen yanlısı 🤷🏻♀️ Başarı da doğum yapan kime sorsam sezaryen..Normal doğum yaptım diyen bir elimin beş parmağını geçmez.Sırf bu yüzden hastane değiştirmiştim.İyice bir araştırın. Ama hastanede yeni doğan yoğun bakım ünitesi var cihazları yeni..bunlar hep artıları
Bulut-Mavi Bende burda kalayım 33. Haftadayım ilk defa gidicem , daha çok doğum için.. Doktor seçimi yapamadım . Selim’e hanımı çok duygum bide Kenan beyi ..
Omrgzmglr Bulut-Mavi evet çok memnundum geçen hafta doğum yaptım gece acil sezeryana alındım diğer çocuğum sezeryandı daha hastahaneden yeni çıkmıştı kalkıp geldi ve ne zaman arasana gece bile telefonuna dönerdi hayatımda gördüğüm en iyi dr