paradiseeeeee Ebru5555 16+4 3 kilo almışım normal gidiyor ama hala aynı pantolon giyiyorum daha hamile pantolonuma geçemedim
Mrcmkann 14haftalik henüz hiç kilo almadım tartıda ama bel cevrem kalınlaştı biraz göbeğim çıktı daha yeni ☺️
Dorukunannesifatma En azından 20 haftaya kadar kılo almamanız gerekıyor… 6. Aydan sonra alınıyor mecburen sok 3 ayda yanı… şimdiden alırsanız sonunu düşünemıyorjm :))
Ebru5555 zezeyyy bazıları bu haftalarda almamak daha iyimiş 🤷♀️ Diyor sonraki haftalarda almaya başlarsın
Zhrblt Ebru5555 ben 51 le başladım ilk 15. Haftadayız bizde 2 litre su içince 54 oluyorum 🤣 sanki banada az geliyo gibi yaa hatta bazen yeterince iyi bakamıyo muyum ki diyorum ama kilo almanın iyi bakmakla alakası yokmuş 🤷♀️😅
Ebru5555 Zhrblt bende o düşüncedeydim kilo az alıyorum acaba gelişimini etkiliyor mu diye düşünüyordum