Harunayse 36.haftam olcak 10-14 hhaftadan beri diyetteyim ,diyabetteyim bende bıktım insülin kullanıyorum yine yüksek bişe yemeden aç aç dolaşırsam 140gecmıyo ama aç aç dolanamıyorum artık ama napayım bekliyorum doğsun artık aglıcam bazen sınırden o hale gelıyorum mıllet tatlı götürür bıse olmaz benım duskunlugumde yok ki tetiklesin yanı ama işte. Canım bıse cekıyo suan ama sırf sekerım yukselır korkusundan yiyemıyorum gunlerdır ıstıyo ama maalesef yemıyorum sınırım bozuluyor artık her hafta diyabetteyım parmaklarım delık desık oldu sabah öğle akşam aç tok ölçmekten