Fatos007 Kızlar 21 haftalık oldum ama bebeğin hareketlerini net hissedemiyorum içimde bazen baloncuk patlaması gibi oluyor. Sık sıkta değil günde 1 yada 2 kere benim gibi olan var mı net bir şekilde ne zaman hissettiniz?
alininannesiiiii Fatos007 net bir şekilde 18.haftamda hissettim tabi her hamilelikte farklı olur sıkıntı etme bence
Fatma2277 Fatos007 ben 21+4 teyim, deli gibi tekme yiyip duruyorum sabah akşam. Ama hafta başlarında ya da 20. haftada çok hafifti. Gün geçtikçe şiddetleniyor hareketleri, dönmelerini falan hissediyorum bazen
birmelekannesi_ 19+5 olduk bende gecen jaftadan beri goz seyirmesi gibi hissediyorum bazi gunler hic hissedemiyorum ilk gebeligim