aseloykununannesi Kzılar 40+3 haftalığız şu an bebeğim oynadıkça sol tarafımda aşağıda hissediyorum bebeği ve ayağıma vuruyor ağrısı acaba dopum sancısımı ilk gebelik olunca pek anlamıyor insan. İnşallah doğumdur ya benim kız bir türlü gelmek bilmiyor 🤷♀️
seymaalimm aseloykununannesi doğum olabilir çünkü ben doğum sancısı başladığı gece kendimde bu tür gariplikler hissettim aynı sizde ki gibi oldu ☺️ sağlıcakla kucağına alırsın inşallah
0Melek00 aseloykununannesi sancım var var varsa düzenli mi geliyor? Bende 40+3 üm ve benim de kızım daha gelmedi bende bekliyorum 😍😂
Zeyyno_ aseloykununannesi Zannetmiyorum cnm bnmde ilk gebeliğim ama doğumun byle başladığını hiç okumadım benmde hep ayağıma kasıklarda bazen belime bile ağrı girer ama 39haftalığız kaç haftadr byle oluo henüz bişey yok doğumun en net belirtisi suyunun gelmesi olur tabi herkeste farklı oluyor ama sağ salim bi an önce kucağına alırsın İnşallah 🤲👍
Pnarr18 Sanmam canım bende 2 gündür cok fazla agri hissediyorum bizde 40 haftaligiz ama maalesef doğum belirtisi değilmiş. Dogum sancısı belden baslayip kasıklara vururmuş
aseloykununannesi Pnarr18 artık gelsin istiyorum ya ağırlaştım halsizleştimmmm çok inatçı çıktı bu kız🤷♀️😖
seymaalimm aseloykununannesi Allah yardımcın olsun cidden son ay çok zor bunaltıcı ama sonu çok güzel emin ol ☺️💙
Pnarr18 aseloykununannesi bende o sekildeyim canım hemen dogsun istiyorum. Çok zorluyor. Ve coo ağrım oluyor
aseloykununannesi Pnarr18 valla canım aynı bende yatamıyorum geceleri inşallah sağlıkla bir an önce gelirler 🤲😖
seymaalimm aseloykununannesi ayy Allah yardımcınız olsun inşallah 🤲🤲 sağ salim kucağınıza alın inşallah 🤲